Plugg o fest =)

10-09-11

Ja de va ett tag sen ni fick se några bilder på vad de är jag har gjort de senaste.

Som några av er vet så har jag börjat plugga på högskolan. Jag ska nu bli lågstadielärare hade jag tänkt =) De nya från och med min utbildning är att man blir lärare för barn mellan 6-10 år. Allstå barnen kommer börja gå i skolan redan från 6 års ålder då de heter förskoleklass till trean. De hade varit lite intressant och veta vad ni därute tycker om de, så skriv gärna en kommentar om hur ni känner inför detta! =)

I förra helgen så va jag chaufför på fredagen, det var kräftskiva för en del, och förfest hela natten för andra. På lördagen va de min tur att festa lite granna. Zandra och Maja-Lisa kom hem till mig och vi åt chips, nötter, noblesse m.m. och lyssnade på bra musik. De va riktigt kul undertiden vi va hemma. Vi lekte lite med kameran och tog lite kort på oss själva :P







Efter detta åkte vi in till thn. Betalde 80 kr i inträde, 95 kr för en shot och åkte till tg. vi va framme 10 minuter innan de stängde :P Ja ni kanske förstår att vi va sådär nöjda med utgången. De slutade med att vi drog hem igen på efterfest :P

Simon



Ricky och Simon



Tobbe



Va gött de va att tillslut få komma i säng :)

Iaf, idag ska jag jobba i servicen faktiskt =) Servera på ett bröllop. Hoppas att det kommer att bli skoj ;)
Imorn ska jag va i receptionen igen. Sen blir de plugg. Mycket pluggande nu för tiden, men va roligt de är ändå =) De tycker jag verkligen!!! Hoppas de håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0