Blossom...

23-05-11

Nu sitter jag här i sängen med Blossom som alltid. Jag har jobbat hela helgen, trots att de har varit fullt med folk så har det varit den Långsammaste helgen, åtminstonde lördagen, någonsin!!!

Idag har jag iaf varit ledig vilket har varit jätte skönt. Inte för att jag tycker det är tråkigt att jobba, men de är lite slitsamt att göra sånna idiot helger som vi gör. Idag har jag sovit ut och sen bakat choklad muffins till mina drillflickor. Som nu inte är mina längre. Jag har nu officiellt slutat. Efter 19 år har jag tagit beslutet.

O nu sitter jag här i sängen efter att ha spelat mulle med mamma så har jag som alltid, Blossom vid min sida. Hon kan vara var som helst innan jag går och lägger mig. I min fotölj brevid, i sängen i rummet intill, i tvättstugan på strykbrädan eller var som. Men så fort jag tar första steget i sängen när jag ska sova så står hon nedanför sängen. Och när jag har lagt mig under täcket så hoppar hon upp och lägger sig mitt på täcket. Gärna flytta på mina ben för att hon vill ligga i mitten. Knas katt...

Pappa lägger sig alltid först så när jag och mamma sen går till sängs så snarkar han. O de hörs kan jag lova! Jag tycker lite synd om mamma som ligger brevid han hela natten för jag tycker att de låter som han ligger i mitt rum o snarkar så högt är de. Så jag förstår om mamma har svårt att somna på kvällarna =P

Sov så gott mina turterduvor....


Kommentarer
Postat av: mia

Japp, vaggarna skakar, nar papi ar i trans. Inforskaffa oronproppar det hjalper "lite". Kram sov gott.

2011-05-26 @ 11:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0