Lite aktiviter i L.A.

13-03-11

Jag tänkte jag skulle försöka hinna med lite bilder nu om vad vi har gjort efter Disneyland. =)

Vi har varit på Madame Tussauds och kollat på snyggingar.

















Vaxdockorna här va helt otroligt fina. Dom har verkligen lagt ner mycket möda.

Sen va vi på Guinnes world record =) Inte så mycket att ha men... =P De kändes som lite av de som stod va gammalt och a. Inte värt pengarna. De enda som va kul o se som egetnligen inte hade ett jota med Guinnes att göra va denna gubbe =)



Vad skulle ni säga om jag kom hem o såg ut så här =P



Kommer ni ihåg bilden jag la ut på mig och "tom Cruise"? Jag har hittat en speciell "person" till som jag tycker om =)



Efter Guinnes world record gick vi in till ytterliggare ett vax museum. De va inte lika bra, men de ingick i ett vip pass som vi köpte =P









Kanske är tråkigt för er att kolla på bilder med vaxdockor, men de va lite kul o se faktikt.

Efter detta så gick vi in på ett ställe som heter belive it or not. Vad tror ni om detta?



Denna bilden har ni säkert sett förut, men ser ni både den äldre damen och den yngre tjejen?



Hmm, ja vad ska man säga =P



Ja de va väl de så länge. De händer alltid något i L.A. kan jag lova =) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0