Men oj...

12-03-11

Men jösses va fel de blev i förra inlägget. Skit, jag kommer ju inte ihåg nu vad jag skrev och jag har inte kvar de heller ngn stans.

Men de slutade med att vi slösade alla pengar på baren. =P De är i vanliga fall billigt överallt så jag beställde in shottar till några stycken inkl mig =) O där rök mina pengar =P Haha.. Men men, man lever bara en ggn.

Igår åkte vi limo till ett grymt ute ställe =) Weehoo...

Jag vet inte om ni har sett nyheterna om tsunamin. Helt sjukt. Japan är ganska förstört och hawaii. Jag har inte följt de så mycket nu, men jag satt på kvällen och kollade in Japan och de sa att de kanske skulle komma till carlifornia. Såklart tänkte jag. Bara för att jag och Julia är här =P Men vi har klarat oss =) Pjo...

Nu är de inte långt kvar till vi kommer hem =) Party på fredagen allihopa!!! Räkna med de =)


Kommentarer
Postat av: zandra

Vill ha dig hemma nu...skanar dig!!

Mynta valpar just nu..hihi!!!

Kram

2011-03-13 @ 12:04:35
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0