Limo Party in L.A.

14-03-11

Jag antar att de bara är att fortsätta att blogga nu när Julia ändå ligger och sover. Den lilla sjuklingen. Hon har börjat bli förkyld. Usch!

Vi provade Cupcake för första ggn i usa för ett par dagar sedan. Så himla gott. Kolla in =)



Vi va på en late night show för ett par dagar sen också. Med Craig Ferguson. Himla skoj faktiskt. Helt gratis =)



Och så gick vi på Farmers Market. Himla massa god mat och najs affärer. Super mysigt. Så de har vi gjort om fler ggr och mer kommer de nog att bli =P



Jag hittade min nästa bil här också. =)



På kvällen va de party och vodka flaskan redo för ölspel =P



Limon vi åkte med genom Hollywood va inte dåligt stor. Inte nog med att man fick gratis öl på hostlet, de ingick i limo priset att få groggar på vägen till nattklubben =) Här är vi alla som spela ölspelet på kvällen =)



Inne i Limo =)



Jag o Julia när vi är o pudrar näsan =P



Mer får ni inte se ;) Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0