Framme =)

28-02-11

Tro de eller ej, men för mig ör de fortfarande 28 feb. De är nästan som skott år. =)

Jag och Julia har iaf anlänt till L.A. nu. Välbehållna =) Resan gick förvånansvärt bra. Vi flög i drygt 13 timmar och fick mycket bättre mat denna gången än sist gång vi flög med United airlines. Vi va också väl förbereda. Vi åt mat precis innan vi steg på planet och vi hade köpt med mumsbitar att smaska på underflygresan =)

Vi va framme i Los Angeles vi 9.30 på måndag förmiddag och efter bagage, tull och shuttlebus till hostelt så kändes de verkligen att man kommit till Hollywood. Vi ser de fina bokstäverna från vårat badrumsfönster =) För er som är oroliga så bor vi på huvudgatan, Hollywood Boulevard. Så inga skumma gator för våran del! Bara där allt folk befinner sig.

Vi va ute och tog en promenad förut. Härre gud säger jag bara. Vad stort det är! Jisses!

Jag har i någon dag till mitt australienska mobil nr. Jag har ett par dollar kvar på de. Jag trodde inte att de skulle funka här i usa med ett kontant kort, men ack så fel jag hade. Jag skriver nog här på bloggen när jag byter till mitt svenska nr igen =)

Tro de eller ej, men hostlet vi bor på nu ör grymt. De ingår frukost, linnen, handduk, tvättmedel, flygbuss och de bästa av allt, Gratis internet =) Så jag ska försöka hålla mig uppdaterad lite innimellan denna veckan. Sen kanske vi åker till san fransisco ett par dagar. Men a, jag återkommer om de.

Kram på er =)


Kommentarer
Postat av: zandra

Wehoo! Framme! Grymt ju!

Hoppas ni får det toppen bra, fint väder och så:)Snart reser ni hem...hehe då får du pussa på valpar :)

KRAM!!!!!

2011-03-01 @ 13:05:25
URL: http://zockervadd.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Fan vad Nice! =) Vad har ni för temperatur?! Tur att det gick bra denna gången med flyget och boende! Sweet=)



Kram

2011-03-01 @ 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0