Disneyland =)

07-03-11

Ja ni, jag har uppfyllt min största dröm sens jag va liten. Nästan iaf =P Min dröm har varit att få komma till Disneyland i Florida, men nu har jag varit på Disneyland i Los Angeles istället =)

Efter två timmars resa med buss och tunnelbana så va jag äntligen vid ingången. =)



Ta da... Slottet som de ser ut i dags ljus =)



Några sötingar









En av mina favorit filmer =) Någon som känner igen dessa? "mine"



Vi fick också se hur musses hus såg ut =)





Och hur pluto hade de på musses bakgård =)



Piff och puffs träd



Tingelings hus



Sen har vi slottet på kvällen =)



Många säger att Disneyland är bara för barn, m visst. Mycket är för barn, men jag tror att alla är lite barn inombords ändå. Jag är helnöjd med allt måste jag säga. Och den bästa attraktionen jag någonsin har åkt är Indiana Jones på här på Disneyland i L.A. "Don`t miss" säger jag bara om någon någonsin kommer att åka dit!!



Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Lite Alice över den söta tjejen med Piff eller Puff! Antar att det uppfyllde era eller iaf dina krav? =)



Kram

2011-03-07 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0