Premiär...

17-06-11

Då har man varit på Kronjuvelens premiär, med mingel och mys =)

Dumma mig säger jag bara att jag inte tänkte på att ta med kameran. Gissa vem jag träffa? =) Tomas Von Brömsen =) Hihi, jag hade iaf mobilen med mig, men de blev så där bra kort får jag säga, men här vi iaf =)



Han som står på min vänstra sida kanske ni ser vem de är? Bill Skarsgård. Shit va lika bröderna är asså. Lika bra skådisar allihopa. Även om denna är väldigt ung så är han faktiskt mycket bra skådis. Iaf i denna filmen =)

De som mer hände på denna dag va att jag vaknade upp på min lediga dag och det va soligt och varmt ute. Jag åkte in till stan och träffade Linda. Vi fikade på cafe sessan. Satt ute i solen tills Linda blev bränd på bröstet. Sen åkte vi och tvätta bilen. De va dumt, för de sa kras i min rygg. Jag blev lite handikappad ett tag, men nu känns det mycket bättre faktiskt =)

Efter detta så åkte vi och hämtade Peter E för att inviga en lunch på kopparns nya ställe. =) Det va hur gött som helst att sitta ute och käka en god bit lunch. Om de har gått bra på Kopparn förut så kommer de nog gå ännu bättre nu på detta nya ställe! Klockrent!

I helgen blir det jobb, ni vet en sån där idiot helg igen som jag kallar de =P Fast denna helgen blir ingen vanlig helg ;) Jag ska lära upp Julia Breedh allt jag kan. Så istället för att vara själv tre långa dagarn så ska jag ha en riktigt härlig Julia med mig större delen av tiden =) Idag blir de, som Julia sa igår, fredags mys =) Det är till och med så att jag har längtat till den här helgen =P Om ni inte kommer ihåg Julia, så visade jag ju henne i de tidigare inlägget när hon va på bal på Ronnum och va den finaste av de alla! =)

Ne nu får det bli Kaffe för min del. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0