Midsommar...

28-06-11

Nu är snart Juni också över, vad tiden går fort närman har roligt.

På midsommar så åkte jag och 29 personer till till Ekenäs för att äta god midsommar mat och dansa kring midsommarstången. Jag måste säga att det blev en riktigt lyckad kväll/dag! Jag fick inte direkt några super bra bilder, men ett par kan jag väl lägga ut iaf =)













Lite dans runt midsommarstången blev de såklart =)










De va den kvällen de.

Imorn ska jag till dalaborgsparken. Då är det för tionde året i rad svensk schlager. O alla måste dit, för när vbg väl ordnar något så tycker jag man ska gynna dem. Såkom vettja. Scotts spelar på dans banan på kvällen.

Just nu för stunden så sitter jag ute på Lindas balkong och gottar mig i solen. Äntligen har det kommit lite värme igen så nu får man passa på att vara ute så mycket man kan!!!



Kommentarer
Postat av: mia

Det var den dan, men var var Malena? Var hon dar? Det sag ut att ha vart en kanon midsommar, allt vad man kan onska sej, fiina bilder. kRAAAm.

2011-07-03 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0