Party party...

24-07-11

Hej hopp,

Nu har jag varit i ljungkile och ätit lax buffe. Jag har också varit på en grym hemma fest och en riktigt bra Emma fest. =)

Här har vi mamma morfar och pappa, mycket nöjda efter en riktigt god lax buffè. Vi fick även en super god kladdkaka, eller ja dom kallade de brownie. Fy bövelen vilken god!!!



Så här såg buffen ut:







Morfar mycket nöjd med livet :)



För nån vecka sedan så va vi några stycken och spelade fotbolls golf på lane loge. och grillade i solen efter halva rundan =)

Andreas sköter upptändningen



De andra sitter o chillar

 

Ute på planen kan man göra mer ön att sparka boll =P



Från hemma festen i fredags så har jag tyvärr inga bilder.Vi hade helt enkelt för roligt och han inte med =P

På lördag eftermiddag när jag väl hade klarat att gå upp ur sängen och fått i mig en pizza så kom jag ut på golfbanan för första gången här i sverige. De enda jag fick kort på va en groda =P De va lite blött i gräset.



På kvällen åkte jag till Emmornas namnsdags fest. En mycket genomtänkt och rolig fest. De va tipspromenda och hembakt bröd till grillningen och tårta med kaffe tillefterrätt. Mmmm....

Någon mer än jag som inte visste att Erik hade glasögon?



Grymt säger jag bara =)

Nu ska jag snart börja jobba, har tre dagarn kvar tills de bär av till sunne =) de ska bli så J*vla roligt!!!! =D

Julia grattis på fördesledagen en dag för tidigt! Jag bloggar säkert inte imorn så a... GRATTIS!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mycket Malena :D Längtar tills jag får öppna paketet i morrn morgon :D

2011-07-24 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0