Gamla tider...

06-07-11

Oj oj, nu har jag varit i arkivet och hittat gamla bilder. De här va inte igår. =P
Linda, visst är de du som sitter till vänster om mig?



Jag och Zalle någon gång för länge sedan =P



Studenten va ett tag sedan man tog nu. Jösses vad tiden går fort. Det är hela 6 år sedan jag gick ur dansgymnasiet nu.




Jag har tänkt att få lite gamla kort utskrivna på fotopapper. Det är därför jag måste kolla igenom hela mitt akriv. Jag har ju inte skrivit ut ett enda kort sedan jag skaffade min kamera. Inte heller några från när andra har tagit kort. Så ja, det blir nog fler kort denna gången än när jag skickade in bilderna från denna resa när jag och Julia va iväg. Då blev de 750 st. Denna gången är jag upp i 950 och jag har hälten kvar att rensa =P

Denna veckan är de himla lugnt för mig. Nästan semester =) Jag har jobbat tisdag och onsdag o nu är jag ledig torsdag t o m måndag kl 14 =)

Idag kom Malin hit med barnen. De sover över här i Vargön inatt =) Alice ligger som vanligt hos mamma och pappa medans Emilia ligger i egen säng i samma rum som Malin. Och jag ligger mitt emellan =) Hihi.

Imorgon kommer jag att bli väckt av Alice vid 7:30 tiden kan jag tänka mig. Och då får de bli upp och leka en stund. =)

Men nu är de dags även för mig att gå till sömns. God natt på er....


Kommentarer
Postat av: Linda

Mm det är jag :) Men jag undrar vem det är jag viskar till? Om det nu är det jag gör till den där killen bredvid :p

2011-07-07 @ 11:44:42
Postat av: mia

ooo, snygging i red top, me like it. Men var tusan var jag pa din student? Var jag i Sydney tro? Jag ar helt blank, forstar ingenting??? Men gud va fin du var da. Visst ar det kul att titta tillbaka pa gamla kort? Lycka till med albumena, nu har du lite att pyssla med i alla fall. Kraaaam pa dej.x

2011-07-08 @ 10:45:55
Postat av: zalle

haha detta måste vart när vi var i fjällen! är nästan 100 på d:) fan va kul det är med gamla goa bilder:D

2011-07-11 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0