Resor efter resor....

11-01-22

Nu har vi gjort lite upplevelser igen =) Vi har legat på stranden och solat, badat och åkt bodyboard. Vi har även varit ute på tur. Letat efter bonnalandet =P Där bönderna håller hus. Vi har varit I Mountville och kikat runt. Vi har besökt Underwater world och kollat in många vattendjur och sist men inte minst, vi har varit på Australia zoo och träffat familjen Erwing.

Nu har vi ett par slappar dagar för att sen åka på en sista tur upp i landet. Kolla in där översvämningarna har varit och för att se lite mer av bonnalandet =)

Här är toyotan som vi har hyrt en vecka



Här står de och njuter av Mountvilles utsikt



Vad man kan köpa i Mountville bla



När vi gick in för att fika så kom reng och åska precis ovanför oss, i mängder. Helt sjukt oväder. Men de varade bara undertiden vi fikade. När vi skulle gå ut så kom solen igen =P



Vi va som sagt också på Underwaterworld, så jag tänkte lägga upp lite foton från de stället.

Så här färgglatt va de när vi snorklade bland reven =)

























De va bara en liten del av alla bilder, men nu fick ni ett hum om vad vi har sett iaf =)

Här har vi Lisa, vän till Julias föräldrar



Så här ser träden ut från jul och nu fortfarande i januari. De pyntade massa träd längs med gatan här i Coolum.



Efter all översvämningar och sånt som har varit så har havet varit lite tokigt. När vi gick till stranden för att bada så va de jätte lite strande och har varit ett tag och vågorna är jätte stora och undervattensströmmarna är ganska kraftiga. Jag försökte ta kort på vågen, men de ser ju alltid lite mesigare ut på kort =P



De va väl de jag hade förtillfället. Jag återkommer med bilder från Australia zoo en annan dag. Eftersom jag redan varit där en ggn tidigare så tog jag inte så jätte många bilder. De känns lite onödigt med samma bilder igen =P

Ha en bra helg =)

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Det vart allt fina färger där du! Men sjöhästen, det är väl en sjöhäst? Såg gött rolig ut med sina "bland" =D Där njöt du allt bakom ratten! ;)



Kram

2011-01-22 @ 14:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0