Oh my god!!!

11-01-12

Jag säger bara de. Härre gud. Vilka översvämningar. De blir bara värre och värre.

Kommer ni ihåg söta Arabella? Hon och hennes mamma och pappa bodde i Brisbane. BODDE! Det finns ingenting kvar! Dom klarade sig som tur va, men dom har INGENTING kvar att deras tillhörigheter eller någon bit av huset. Allt är borta. Hur hemskt? Jag kan inte sluta att se på nyheterna om vad som händer och hur folk dör och skadas. De är helt osant. Jag tog mig en tur i ovädret igår för att se hur de ser ut här i Coolum, o vattnet som ska ner i brunnarna gick mer upp som fontän än ner. Jag va helt pisseblöt efter min lilla tur. Inatt va en natt som till o med jag va orolig för oss. Men när jag vaknade idag så såg jag solen =) Så nu känns allt lungt igen =) Blåser gör de, men regnet är borta och ska förhoppningsvis va de lite till =)

Nu däremot ska jag och Julia åka och hämta hennes mamma, pappa, bror och deras två vänner =) Tur att regnet lagt sig nu när de är påväg =)

Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Fy, Malena tänker på alla som förlorar sina hem och familjer som splitras...:(

Skönt att ni klarat er, men det är skrämmande!

Ta hand om er.

Puss o Kram!!!

2011-01-12 @ 06:04:09
URL: http://zockervadd.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Du lova mig att du är försiktig nu för fan, det får inte hända er någonting!!



Kram

2011-01-12 @ 09:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0