Jobb i massor!

11-01-02

Samma sak varje år, när man ska skriva datum så känns de alltid lika fel i januari när mna får skriva om varenda siffra. =P Men kul är de...

Jag kommer att skriva om nyår i nästa inlägg för nu har jag inte tid.

Tänkte bara meddela att jag är glad över att ha massa jobb framför. Nu känner jag äntligen att jag kan få tillbaka lite av pengarna jag har slösat på våran resa. De kommer ju va långt ifrån att jag hinner käna tillbaka allt, men förhoppningsvis hälften. Jag jobbar nu på cafet minst 4 dagar i veckan och många timmar om dagen. Jobbar jag inte där så jobbar jag på Clubb Coolum eller Endless Summer =) Så nu vet jag inte när jag kommer att vara ledig nästa gång. Nästa tisdag har jag nog inget än så länge =P Haha, hur bra som helst! =) Desto mindre blir de ju till annat dock. Hinner inte handla något, vilket kan vara bra iof =P Jag hinner inte blogga och har förmodligen inte så mö bilder att lägga ut på något roligt =( Men jag lovar att försöka.

Idag ska jag och Julia iaf försöka att handla in våran nya deal. Jag kommer inte säga något nu för då kommer alla jag känner ge mig kommentarer. Jag kommer istället att kort på de efter nån vecka istället och visar vad vi har för oss. =P hehe...

Idag är de en solig och fin dag också, kul att de fina vädret kommer nu när en annan börjar jobba =P

Åter till jobbet =)

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Skall vi skvallra om eran deal? ;) Nedå! Lycka till, antar att jag vet vad det är?! Nu vill vi höra om nyår och se bilder på hur fina ni vart!!!



Kram

2011-01-02 @ 10:27:19
Postat av: Peter Eriksson

hejsan, var i Australien är ni nu?, läste precis om översvämningarna i Australien, lika stort som Tyskland och Frankrike ihop!, ville bara kolla om ni var långt ifrån detta?

Kram

2011-01-03 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0