Ang. översvämningarna i Queensland m.m.

10-01-05

De verkar som de är ganska många hemma som ör oroliga för mig här nere. Ni har helt rätt i att de är riktigt j*vliga översvämningar runt i kring, förutom hos mig =) Här i Coolum Beach är de just nu strålande sol och har varit i flera dagar. Mer regn är väl på väg men med tanke på att vi bor Precis vid havet så hamnar nog allt där. Så jag har de just nu hur bra som helst, så ni kan sluta oroa er nu =) Jag har till och med legat o solat idag vilket jag inte har gjort på länge. Och här om dagen så va jag och julia ute i havet och åkte lite boggieboard =) Hur kul som helst.


Sen va Alex med familj här och hälsade på innan nyår. =) Dom som jag och julia bodde hos i Mackay i början av våran resa. Mia fick för första gången träffat den oerhört söta Arabella.



Sen va de nyår då, våran plan sket sig som sagt när vi fick höra att inte bussarna skulle gå, så vi gjorde iordning oss i godan ro hemma i lägenheten för att gå till surf club i stället. tog fram kex och dip och godis för att ha till vinet. Super mysigt! halv åtta hörde vi fyverkerier utanför, då va de visst surfclub som sköt upp dom redan då. Så vi han se ett uppskjut =P haha

Kl 23.30 gick vi till puben, köpte en öl och väntade in tolv slaget. Skålade och va kvar en halv timme innan vi gick hem. De roliga va att vi kunde visst åkt buss till något mer party ställe, för tydligen hade chaufförerna fått för sig att köra fr¨n kl 17 på nyårsafton. men hur skulle vi kunna veta. Jaja, jag skulle ändå upp o jobba så de va gött att komma i säng inte allt för sent. Så de va väl de som hände. =P Blåste gjorde de också, så kortet blev så där, men de va inte så lätt. =P



Vi va och hämtade korten från när vi dök och snorklade. Alltså dom bilderna vi tog under vattnet. Jag fösöke att ta kort med min kamera på dom för att kunna lägga ut här. De blev inte så jätte bra men några ser ni kanske iaf =)

Julia på väg ner



De syns ju inte riktigt hur mycket färger de är men de va hur jäkla mö fäger som helst.



Så himla häftigt att se allt så när så att man kan ta på de. Jag trodde aldrig att jag skulle klara va i vattnet med massa djur och grejer. Men de gick. Om jag och Julia klarar de så kan alla klara de =P



Me =) De va lite svårt att hålla sig still under vattnet =P

 


Båda =)

 

 



De va väl de för nu. Om exakt en vecka kommer Julias föräldrar, bror och deras två vänner. Det kommer att bli så himla roligt! Dom ska bo här på hotellet som vi bor på, fast tre våningar upp =) Hoppas, hoppas, hoppas på att de blir massa sol när de är här!


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Tror det är de bäästa kortet jag sett på dig! Sjukt fin du vart=) Snygga skor med;)



Leker du på kortet i vattnet tro?=)

Skönt att höra med Vattnet! Såg lite bilder påt och usch! =(



Ha det GÖTT Kram

2011-01-05 @ 15:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0