Nu bär det av!

26-02-11

Skulle bara meddela att nu ska jag och julia ner till cafet en sista ggn och äta frukost. Sen kommer Dave och köra oss till flygplatsen. För att kl 12 ta flyget till sydney. Där ska vi spendera två dagar på att göra de sista som vi inte gjort i Sydney än.

På måndag kommer vi att åka till USA och då blir jag också av med mitt australienska mobilnr. Så från och med måndag kommer jag att använda mig av mitt svenska mobil nr. Glöm inte skriva 0046 innan eller +46 om ni vill mig eller julia ngt. Vi får se om vi skaffar ngt amerikanskt mobil nr men förtillfälet har vi inte tänkt de iaf.

Weehooo, off we go..


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman! Ta vara på dig i USA. Orolig och jag väntar hem dig i april. Älskar dig gumman, det vet du. Kramis from mamma.

2011-02-26 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0