Lägenhet i vargön uthyres =)

11-02-11

Nu har jag sorgligt nog fått reda på att min hyresgäst inte ville stanna i min lägenhet över sommaren. Snarare lämna den innan kontraktet har gått ut. Så nu förstördes mina planer kan man säga. Om det är någon som vet någon som vill hyra min etta i centrala vargön med fin uteplats, så hör gärna av er. Möblerad eller inte spelar ingen roll. Från siste mars eller mitten på april fram tills när som helst. Huvudsakligen över sommaren, men längre gör ingenting. =) Jag kan tänka mig att hyra ut den så länge som möjligt. =)

Annars så händer de inte mö förtillfället. Jag och Julia låg ute o solade igår. Hon har börjat vakna sent på dagarna igen, så jag sitter här vid datorn på morgonen =P Tar mig en kaffe och kollar på nyheterna in i mellan =P

Idag blir de nog Noosa skulle jag tro. Fönster shoppa lite och kanske sola på stranden en stund.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag tycker nog att du lika gärna borde säga upp lägenheten. Du vill ju ändå inte bo där.

Hoppas solandet gick bra. Se till så att Julia har lite färg kvar när hon kommer hem. Jag har svårt att se henne mörk. :)

2011-02-12 @ 15:29:20
Postat av: matilda

Hej hej.

Jag och min kille söker lägenhet i Vargön men hur stor är lägenheten? mejla mig :-D

2011-02-22 @ 02:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0