Äntligen bilderna =P

07-02-11

Nu tänkte jag kolla om de funkar att ladda upp lite bilder från Australia Zoo. =)

Bevis på att Julia faktiskt klappar en krockodil =)



Jag som matar en elefant =)



Känner ni igen dessa människor? Familjen Erwing =) Himla roligt att få se dom får jag säga. De gjorde jag inte sist jag va där.



Fina fåglar som hade uppvisning





Grr, tänk att få va så här när en krockodil =)



Mums med korv



De fina elefantparadiset



Här är de bästa stället på hela prarken, o de bästa va att han gillade verkligen att visa upp sig framför kameran =)







De bästa va att de stod en liten unge på andra sidan glaset som stod och pekade på tigern och va jätte glad över att se ett sånt fint djur. Tigern såg även ungen och gick fram till glaset, precis framför denna överlyckliga unge som trodde att tigern kom för att hälsa och titta genom rutan. Men med en helt annan inställning från tigern lyfter tigern benet och börjar kissa rakt på glaset i samma höjd som ungens ansikte. =) Är inte katter smarta djur?

Här är bästa bilden =) Här går vi runt och ser oss om kring på massa häftiga djur som man aldrig sett förut. Men som man säger, borta bra men hemma bäst. Varför inte ta en paus vid de djur man känner igen =)



En oerhört liten söt tasmanien devil. Men skenet bedrar när man kommer nära.



Samma här, Wombat är allt ett av de sötaste vilda djuren, men våga komma nära.



Enorma sköldpaddor =) ligger o vilar





Kul o möta denna Krockodilen i verkligheten



De va väl de, resten får ni se när jag kommer hem. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0