Sunne dansbansvecka!!!

02-08-11

Den hittills roligaste tid i mitt liv på väldigt länge va helgen v 30. "Gänga röv" säger jag bara =P

Det bar av två bilar och en husvagn i onsdags mot sunne. Vi va 7 personer som skulle dela på den husvagnen =)

Förväntningarna va skyhöga, trots att man försökte att inte tänka på de för mycket. Men jag kan lova att dom förväntningarna blev till verklighet och mycket bättre!!! =)

Vad vi har gjort? Jo, vi har solat, badat, festat, dansat, solat, badat, festat, dansat, festat, badat, solat... A ni fattar... Haft en UNDERBAR vecka i sunne!!! Vi har haft säkert 28 grader varje dag, strålande sol och en massa bra band att dansa och lyssna till!

Jag har till och med för första gången fått åka segway ;)

När vi kom fram va de bara att byta om till bikini och hoppa i Fryken för ett dopp i de blå =)



Efter badet va de bara till att göra iordning sig för dansen.
Här har vi de snyggaste kvinnorna på campingen =)



Bröderna Norèn va även där



Nästa dag va de till att bada igen, Mathias och Årbol är i full gång



Jag och Julia kan inte slita oss från varann =)

 

Ju längre tiden gick desto roligare blev de, vi lärde känna folk på hela campingen. Man blev inte förvånad om man kl 6 på morgonen hörde någon som ropa "gänga röv". De hade på något sätt blivit ett alltiallo ord som sades av de flesta morgon som kväll.
Sen har vi också "Varje dag så skyfflar jag". De va också nått som gick runt campingen. Men den som tog de på fullaste allvar va ju Sebastian =) Han gick och köpte två stora spadar och hade med sig hela dagarna. Endast för att verkligen uttrycka "varje dag så skyfflar jag" =D haha... Ja, svårt för er läsare att förstå, men sköj va iaf =)

Jag ska se om jag kan få en bild av Madde så ska ni få se ett typiskt exempel på när denna mening kommer upp =P

På söndagen bar det av hemmåt. Vi lämnade de roliga bakom oss för att återgå till verkligheten.

Jag han bara hem så åkte jag in till vbg för att spela lite volleyboll o se på när killarna bada ;)

Dalle redo att hoppa i =)



Tre snygga rövar ;)



Efter detta blev de pråmen, käka lite mat, hem till Janne o se på scary movie och sen hem för att sova i en riktigt säng, vilket va ett tag sedan.

På måndagen trodde jag aldrig att jag skulle vakna. Hade inte jag börjat jobba kl 14 hade jag nog kunnat sova hela dagen =P

Sen har jag jobbat fram tills nu. Imorn blir det kanske vbg festivalen och på fredag blir det Luleå =) skit najs!!! Har ni tänkt på va gött det är att vara ledig och göra massa saker? =D

"gänga rööööv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0