Surprice...

03-04-11

För den som inte redan vet så gjorde jag och Julia en surprice hemma i måndags kväll och resterande vecka lite överraskningar hos folk =) Vi bestämde oss för att lämna usa och vårat resande med ett minne och boka nytt flyg och bege oss hem till sverige igen. Så i måndags kväll kl 20.30 stod jag utanför mamma och pappas dörr och knackade.

Första reaktionen va pappa; "men va faaan" 

Medans mamma sa; "jag visste de, jag visste de"

Och på den vägen fortsatte de i ett par dagar när jag chockade lite vänner med min närvaro =D

Shit va roligt de va. Jag är sååå nöjd att vi åkte hem. Vi har haft en sju helsikes rolig resa, men de är så himla skönt att vara hemma igen =)


Kommentarer
Postat av: Peter Eriksson

Sjukt jävla rädd man blir när någon gömt sig bakom väggen hemma!



men roligt var det :D

2011-04-03 @ 19:12:51
Postat av: Zandra

Ja, jag blev så jävla paff när du stod utanför dörren...så kul, jag har saknat dig sjukt mycket! Underbart att du här hemma igen <3

2011-04-03 @ 21:38:39
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0