Weho...

10-10-01

Idag har det varit en bra dag =)

Det började med att jag vaknade 04.00 och va jätte pigg. =) Jag tänkte att de är nog LITE tidigt att gå upp, så jag låg kvar och snoozade till 5.30. Jag gick upp och gjorde mitt morgon behov för att sedan sätta mig vid datorn och prata lite med folk =)

När klockan närmade sig 8 försökte jag få liv i Julia utan respons. Jag bytte om och studsade ner till gymmet. Tränade som aldrig förr och gick efter en timme åter upp till lägenheten. Försökte få liv i Julia åter igen utan någon större lycka. Jag kände mig fortfarande sprallig och bestämde mig då för att byta om till badkläder och simma lite i poolen. =)

Trots mitt oväsen så va de ingen reaktion ifrån sovrummet där Julia låg. =P

Jag tog badhandduken och gick raka vägen i poolen, simmade x-antal längder, satta mig i bubbelpoolen för att ge kroppen lite massage efter all träning. Bubblet håller på i 10 min och där satt jag med bubbel ett par gånger om tills jag bestämde mig för att vara klar med dagens träning. Jag gick in och upptäckte ganska snart att de va precis som jag lämnade de =P Julia kvar i sängen, fast med taklampan tänd. Jag tände den innan jag gick i plurret för att hin skulle vakna upp lite. Men inte då =P

Jag gick in i duschen körde hela racet, kom ut och bytte om. Till och med sminka mig lite och först när jag tog på mig skorna redo att gå ner till Cafet för att sysselsätta mig, vet ni vad som händer då? =) ...... Precis, Julia vaknar till. Inget jätte hopp ur sängen direkt, men jag hörde iaf lite ljud "vart är du på väg?" Hehe...

Efter en MYCKET  stormig morgon, så pass att träden knakade och gick av, så va de äntligen lite sol och tanken slog mig att jag skulle kunna sola lite senare på dagen. Bara de att jag han knappt ner till cafet innan June ringde och hade panik på resorten. Jag som va helt nyduschad och fräch, redo för ett semester dag. Men inte då... Jag fick inte tag på Julia heller. Hon hade visst hunnit ta sig ner till gymmet. Men efter lite gym och lite frukost så kom vi till jobbet och fick gjort en hel del faktiskt!

När vi va färdiga på jobbet så va de såklart regn och blåst igen =P Typiskt!

Kl blev ganska snart 15 och Mia slutade jobba. Vi åkte med henne på tur och helt plötligt va vi bort i bak där varken jag eller Julia kände igen oss. Vad tusan gör vi här undrade vi och då kom de... =D "Weho" Va de första jag svarade. Kan ni gissa? =) Vad är det som jag älskar att göra? Vad har jag gjort de senaste 5 åren? Just precis, kört bil! Mia hade kört in på en  mindre väg bara för att jag skulle få börja lära mig köra bil i Australien. =D Tror ni att jag blev glad eller vad? =D=D=D=D=D

Snart kanske jag kan få ta bilen själv när man bara ska åka och handla eller så. Weeehoooo!!!!  I LOVE Driving cars!!!! De gjorde hela min dag som om inte dagen förövrigt har varit bra =) Träna och jobba =)

Jaja, jag körde iaf till ett ställe där det fanns kängrur. Vilda alltså, så då blev Julia grymt glad också =) Om det är något som hon har velat göra här så är de att se kängrur. Så det blev ju väldigt bra =) Det slutade med att jag fick köra hem och parkera i parkerings huset.
Detta låter säkert jätte löjligt när ni läser att jag får övningsköra, men de är banne mig inte lätt att sätta sig i en bil som är helt åt andra hållet och sen köra på helt fel sida vägen. Tänk er bara när man kommer till en rondell, som de för övrigt finns minst lika många här som hemma, vad konstig de blir när man kommer på fel sida och ska kolla åt fel håll. A, ni fattar... Men skoj va de iaf och de lär inte va sista gången =D

När vi kom hem så ville Maria ut och gå en snabbis innan vi va tvugna att vara tillbaka, så vi tog en liten snabb promenad genom Coolum och när vi kom hem satte hon på en Yoga video som vi gjorde från början till slut. =) HUr mycket bättre kan de bli? Hihi...

Ja, så kan en dag se ut här. Det gjorde gott, för de har inte hänt så mycket de sista. Det är därför jag inte har skrivit något de sista. De är hemskt o säga, men jag har haft massa tid att skriva på bloggen, men när jag loggar in så inser jag ganska snart att ne e, vad gör jag här, jag har ju inget att skriva om. Jag skojar inte, jag har suttit ner och knappt gjort någonting de senaste. Inte ens jobbat. Men de kommer de bli ändring på nu!!!! Jobba mer ska vi göra. Tränat har jag faktiskt gjort LITE, men de är inte så mö att skriva om. Jag tror inte ni vill veta hur mycket eller lite jag svettas =P

Inga bilder blev de denna gången, men jag har planer att ta på Mia och Shawns cafe här inom kort, för de har gjort om de helt sens jag va här förra året. =) Jätte fint har de blivit!!!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Haha ja det blåste RÄTT bra imorse när vi pratade älskling! Gud, jag måste vara världens stoltaste kille som har världens bästa tjej som är så duktig! Blir svårt att hänga med i dina tränings vanor sen när du kommer hem! ;) Som du skrev så är det nog svårt för folk att faktiskt känna hur glad du blev över att köra bil, MEN jag förstår dig och du har ju inte kört sedan volvon här hemma! KUL för dig=DD

Det finns säkert många som vill läsa även om ni inte gör nått! jag iaf=)



Sov gott återigen! Älskar dig puss!

2010-10-01 @ 13:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0