Tråkigt väder...

10-10-09

Hej på er...

Jag måste haft väldigt tur när jag va här förra året, för jag hade nog inte mer än ett par dagar där det regna ett par timmar och åskade. För detta året har det nog hittills bara varit soligt sammanlagt en vecka av de 4 som vi varit här. Det hindrar en ju att göra saker. Vi har planer på att spela tennis och lawn ball m.m. en de går ju inte när det regnar och blåser i ett om dagarna... Jaja, man får ju hoppas på att det blir bättre iaf. Vi har de ändå ganska varmt så de är ju gott.

Jag har fått en fin bild av June som hon tog på oss när vi va iväg på spa dagen. Jag tänkte jag skulle visa den för er =)



Annars har jag nog inte så mycket mer att säga. =P Vi har inte gjort så mycket de senaste mest planerat usa resan och kollat runt lite i Coolum. Köpt bra att ha saker =)

Vi kommer att få jobba nu söndag och måndag och på ett helt nytt ställe på tisdag faktiskt. Så vi får se hur det går =) Om det är någon som har något tips vart man kan bo eller vad man kan göra i usa så är ni varmt välkomna med att säga de =D Lite svårt att veta allt innan man har varit där =P

Kram på er iaf....

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Vi får väl fråga Ulf vad man kan göra i Miami, Hoters kan jag rekommendera!(bra mat);) Annars om vi åker dit över jul så kan jag också meddela!=) Vad är det för nytt ställe?



Puss

2010-10-10 @ 15:36:52
Postat av: Zandra

Vilkan tider sitter du vid datorn??

KRAM

2010-10-12 @ 17:43:16
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0