Snart blir man blond igen... =P

10-10-03

Jag vet inte om de är rätt eller fel, men de jag vet är att det kommer bli såå mycket lättare att ta hand om håret här nere. Om jag ska hålla mitt hår rött så kommer jag behöver färga de om och om igen, men om jag gör blonda slingor så är de mer likt min hårfärg och solen kommer förhoppningsvis hålla de i shick. =)
Så imorn kl 10 15 blir det av, jag kommer kanske till och med ta bilen själv med Julia på passagerar sidan. Skulle jag gå till frisören skulle de ta mig hela morgonen =P Så jag tar bilen =)

Idag förövrigt har det inte hänt så mö. Jag och Julia har jobbat på resorten och efter de satt vi på cafet och provade pommesen. Till hade vi en barbeque och en aioli dip. Ingen beanais här inte. =P

Dagarna innan så jobbade vi också på resorten =) De kanske låter som vi jobbar hela dagarna, men när vi väl jobbar så blir det inte så många timmar. Så vi har nästan hela dagen på oss att slappa. =) Eller vad vi nu vill göra...

Ne, jag ska nog försöka ta ett kort på mig efter slingningen så att ni får se. =)

Ingen som vill prata på skype? Hör gärna av er isf =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag funderar också på att göra ljusa slingor i mitt hår! Fast inte bara blonda utan lite blandning mellan sand/guldfärgade slingor :)

Men jag har inte bestämt mig ännu. Men jag tror du kan bli jättefin med lite slings :p Längtar efter foto!

2010-10-03 @ 13:07:53
Postat av: Kristoffer

Det kommer bli super bra! Kul att du fick låa bilen! Kanske ett kort innan/efter hade vart på sin plats?



Puss

2010-10-03 @ 16:34:55
Postat av: Zandra

Fint surru!!

Tyckte du såg lite blondare ut på fest korten som du la upp?? Då tänkte jag iaf att det va jädrigt snyggt :)Blonda slingor blir toppen!!

Och JAAAA jag vill prata men hinner inte...måste plugga till min tenta på fredag osäker om jag hinner till siba innan:( Sen bröt jag av visa kortet) måste få ett nytt innan jag kan spendera mer pengar:P

KRAAAAM!!!

2010-10-04 @ 22:17:54
URL: http://zockervadd.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, gumman! Det tycker jag att du ska göra. I och för sig så är du jättefin i ditt röda hår, men som du sa, det bleks nog väldigt fort i A. Ljusa slingor är nog mer hållbart och du är fin i vilket som. Kramis mamma

2010-10-05 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0