Så...

10-10-06

Nu va de gjort. Jag har blonda slingor i håret. Jag måste säga med min rödlätta färg som jag hade så blev det jätte bra =) Det är blandat blont och rött nu, skit snyggt! Men på korten ser det nog inte så jätte stor skillnad ut. Men här får ni se mig innan iaf.



Och så här ser det ut direkt efter frissan.



Jag körde både till och från frisören och de gick jätte bra. Jag kom hem och Käkade med Julia och sen gick vi ner till cafet för att bestämma lite hur vi skulle göra på kvällen. Vi satt och fikade tills Mia slutade då gick vi upp och gjorde iordning oss för att gå till ett ställe som heter castros. Vi tog drinkar och käkade god mat och satt där hela kvällen. Jag tog med mig kameran men glömde som vanligt att ta kort =P

I tisdag vaknade jag och Mia vid sex, vi gick ut på en lång promenad kom hem och tog på oss badkläder för att simma lite. När vi kom in igen så hade Julia vaknat och vi käkade god frukost. Reserande dag skulle bestå av an härlig promenad i en nationalpark i Noosa och en spa stund på ett stort hotell en bit bort. men när vi kom till Noosa letade vi efter parkering i 45 minuter tillslut gav vi upp. Vi åkte in i Noosa istället för att äta lunch, även där fick vi leta ytterligare 15 min efter en parkering. När vi väl kom till en restaurang så fick vi slänga i oss maten för att hinna till spa hotellet. Shawns mamma hade bokat massage tid åt henne och mia så det va lite tidsbegränsat schema.

Det va iaf jag som körde hela dagen och nu börjar jag känna mig riktigt säker måste jag säga. Jag har kört på småvägar, i tighta garage, motorvägar och i mörker. Så a, nu kan jag nog köra själv nästa gång =)

Jag han iaf med att ta ett par kort på oss i Noosa innan vi åkte till Pelican waters somstället heter.







Efter en timmes körning så va vi framme på hotellet. Mia och June va de som hade bokat spa avdelningen och massagen. Så medans dom va inne och gottade sig, så låg jag och Julia vid poolen och hade de gott. =)



Det va istort sett vad som hände den dagen. När Mia och June va färdiga på spat så satt vi och tjötade lite allihopa och sen när det började bli mörkt körde jag åter hem igen =) Hihi...

Idag har jag varit ute och gått och nu ska jag och Julia lägga oss vi poolen och sola och bada. =) Weho... Ha de gott i kylan ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Härlig dag ni hade :) Väldigt fina bilder!

Syns inte såå väl ditt nya hår som sagt men.. jag gillart :D

2010-10-06 @ 12:10:45
Postat av: Kristoffer

Världens sötaste sötis.

2010-10-06 @ 21:50:27
Postat av: Mia

Myyyyyycket fiiiiin i haret systeryster!

2010-10-07 @ 11:08:03
Postat av: Zandra

Tycker det passar dig:)

Jätte fint!

Kraaaam

2010-10-08 @ 07:15:16
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0