Glass =)

10-10-13

Hej hopp på er där hemma... =)

Nu har vi haft fin besök här, Alex ( shawns kompis ) och han gav oss chansen att få åka med uppåt i landet. Varför tveka? =) Så nästa vecka mellan tis och torsdag så kommer Alex att hämta oss med sin bil och köra oss till Mackay först och sen till whit sunday. Där vi kommer att kunna snorkla och bada m.m. Efter denna lilla utflykt är våran tanke att ta oss upp till Cairns för att sedan åka genom hela östkusten med greyhound bussen. =) Det är en buss som stannar där man vill hoppa av, längs med hela kusten =) Så i två månader kommer vi förmodligen att åka runt och se oss massa äver australien =) Vilket kommer att bli hur gött som helst =)

Iaf, anledningen till att överskriften är glass är för att jag, julia och mia köpte hemgjort glass igår och smaska på =) Det är den bästa kulglassen någonsin!!! Jag är inte så förtjust i kulglass annars, men ni skulle se hur de ser ut i glass butiken när man kommer in... Ja säger bara de, Yammi!!!



Ne, nu ska jag äta stuvade makaroner som Julia har lagat till mig. =) Måste dra....

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Där har vi det! Glassen som gör att du inte ser resultat!;) Ne men skämt åtsido den ser lite go ut!



Puss

2010-10-13 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0