Weho....

10-05-07

Asså de är ju helt otroligt!!! Här sitter jag, halvsjuk men super glad innombords! =)
Jag kommer inte att berätta så mycket över vad som har hänt de senate, det är jag för uppspelt för. Jag vill bara säga att jag är överlycklig för vad som hände igår =)

Som ni alla säkert hört så har jag och Julia planerat att åka till Australien och USA. Detta blev för oss igår en verklighet. Nu är resan bokad! O en sak till, vi fick den för en minisumma. =) Så jäkla grymt asså. Nu kan man börja längta på riktigt!

Vi måste sätta oss ner Julia och kolla på visum o grejer!!! O jag MÅSTE skaffa nytt pass! Nu börjar planeringarna. Hihi... Sen hittade vi asbilligt flyg inrikes i australien också. Men den har jag tråkigt nog inte lyckats boka ännu. Först krånglar internet, sen har jag inget kort med mig som jag kan betala med. När jag väl fixat fram mitt kort igen så verkar inte de vara godkänt av någon konstig anledning. Jag fattar ingenting. Fasen, vi kan inte hitta ngt billigare flyg asså. Ja ne, jag ger inte upp i första taget. Jag hoppas bara inte att priset fösvinner än.

Ja de va de jag ville säga =) Asaremega kul. Så ni som vill ner och hälsa på mig och Julia, ni får boka biljetter till Australien mellan 8 september och 28 februari. Efter de drar vi till USA om någon vill med? =D fram till mitten på april. Skoj skoj skoj skoj!!! Weho. Go Malena, Go Julia =)

Kommentarer
Postat av: Julia

SÅ JÄVLA ROLIGT :D

2010-05-10 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0