Vårruset...

10-05-12

Igår va de dags för de årliga vårruset, men första gången för ett drill team från vargön. =)
Vi skulle varit 13 st, men en fick lunginflammation och ersättaren till henne fick kraftig pollenallergi. Så vi blev 12. Bara de att jag är ju fortfarande sjuk så jag kunde inte springa heller. Men efter att ha suttit inne i flera dagar så tog jag på mig allt jag hade i garderoben och gick iaf dit. Jag fick tagit lite kort och kollat så ingen ramlade på vägen och slog sig. =) Tur att man kan göra någon nytta trots att man är sjuk =)

Här har vi en bild på oss alla som va med innan vi började springa.



För er som inte ser riktigt vilka de är så har vi bakre raden med:
Emmelie, Sara, Emma, Martina, Åsa
Mitten raden:
Linn, Maja, Felicia, Ewelina, Malena
Främre raden:
Melina, Tuva

Riktigt duktiga tjejer som kämpade hårt för att komma i mål på en bra tid. Och de lyckades dom med. Mycket bra jobbat måste jag säga.

Nästa år ska jag banne mig inte vara sjuk, och då ska jag klå mitt rekord!!!

Kommentarer
Postat av: martina

jag ramlade borta vid kvantum, som tur var på gräset. Maja råka fälla mig :p

2010-05-13 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0