Sjukt är vad de ä....

10-05-11

Hur kan jag bli långtids sjuk åter igen?... Jag va ju nyss sjuk. Jag började få ont i halsen förra måndagen. Alltså den 3 Maj. På tisdag kväll kom de i magen också. Ni vet de där som inte är så trvligt att prata om. =P Under tiden så häll sig halsontet i. Men inte så farligt att jag kände att jag behövde vara hemma från jobbet iaf. Men på fredagen kändes de värre och hela helgen har de blivigt sämre. Trots att jag inte gjort ett skit. Jag hade verkligen sett fram emot att åka till båberg men lite vänner, men inte då. Jag fick stanna hemma. Tur att jag hade andra vänner som jag kunde spela kort med iaf =)

På måndagen fick jag ringa och sjukanmäla mig. Klarade inte att gå till jobbet ens. Ja menar hur lång draget kan de bli. Varför ska de behöva ta en vecka innan de verkligen bryter ut och sen ta en vacka för att överhuvudtaget bli bättre? Konstigt tycker jag. Och onödigt!

Så nu sitter jag här, det är tisdag och jag kommer att vara hemma från jobbet imorn med. Blä för att inte kunna röra sig. Tur jag har lite saker att ta tag i med resan och grejer =) Jag har kollat upp massa på näte om vad jag och Julia ska göra när vi åker. Och så måste jag hyra ut min lägenhet i 2:a hand också. Så jag har kollat upp lite sånt med. Som sagt, tur det finns lunga sittandes saker att göra när man är sjuk =)

Vad har annars hänt i mitt liv de senaste? Jo min pappa och min syster fyllde ju här om veckan. Jag har ett par bilder från kalaset iaf =)
Här har vi Mamma, Malin Alice och Anders


Pappa, morfar, farmor och mamma



De va dom som va med... =) Efterrätten vi fick va super god. Har ni smakat på anananspaj någon gång? Gör de! med vanilj glass till. Mmmmmm..... Smaskens.

Sen har Andreas varit och spelat innebandy cup i thn. Där satt jag och gosa ner mig i mina mjukiskläder och snorpapper =P Så här ser han ut när han spelar =)



Jag ska väl inte säga hur de gick men de spelade oavgjort mot (vad som sades) de bästa laget =) De tycker jag va duktigt!

Jag har även vait i Robins stuga o grilat lite korv =) Tur att jag va utrustad med kläder, förde va inte alla. =P Men jag laddade med tröjor och termobyxer och allt. Måste va på den säkra sidan som jag bruakr säga =P *hrm*

Jag fick nog med lite bilder därifrån med =) Vi som va med va Robin, Ida, Mathias, Julia, Andreas och jag.



Visst är väl maskrosor lite fina ändå? =P



Lite utsikt från stugan



Så nu har jag nog fått med alla utom mig =)



På kvällen spelade vi bingolotto, alla vann utom jag och Andreas =P Kul....

Längtar till Australien!!! Saknar dig Mia!!! Ses snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0