Kalas Bowling...

10-03-08

I fredags va jag och massa till på kalas =) De va Robert L och Mikael E som blir/blev 24 och Andreas som blir 25 år. De hade hyrt vbg bowlinghall. Där fick vi bowla massa och käka taco buffe. Riktigt roligt måste jag säga! De va som vanligt svårt att spela med alkohol i kroppen, men ibland måste man ju låta andra vinna också =P

Efter bowlingen fick vi gratis inträde till Teatergränd. Så de va party hela kvällen kan man säga =) Jag tog också lite kort, men de va väl kanske inte de jag ägnade så jätte mycket tid åt om jag säger så. Så det blev inte så jätte många bra bilder, men här är ett par iaf =)

Andreas och Robert



Robin



Emma Svensson



Ett gäng i från ena sidan bordet...



Och andra sidan...



Sen har vi Christoffer och Tony



Emma Thönssen och Maria Wennerdahl



Efter att vi hade kört både träning och tävlig så va det dags för priset. De laget som va bäst och de som va sämst. Här har vi vinnar laget...



Grymma va? =) Ser riktigt glada ut över att ha vunnit iaf =) De hade nog de flesta varit.

I lördags va de TTELA cup. Så då fick man ju åka dit och kolla lite. Jag spelade på lotteriet, men kan inte se om jag har vunnit ngn stans. Den är ju kul... =P

På kvällen blev de Melodifestivalen, andra chansen. Det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, men de kunde blivit sämre. Jessica är iaf riktigt grym! =)

Igår blev de buggen på kvällen. De va riktigt roligt faktiskt. De va mycket dans och lite genomgång. Så de gillar vi! =)

Idag blir de snart jobb igen. Ah, jag är så trött på att jobba nu. Blä, vad gör man åt sånt?

Ne, ha de gott alla nära o kära... Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0