Lidköpings crusingen...

10-06-24

Om det är någon helg som jag kommer att minnas så de är helgen den 5-6 Juni. Jösses, haha.

Jag blev tillfrågad av Kristoffer om jag ville med till crusingen i Lidköping då när han va hemma hos mig. Jag tänkte varför inte. Så på lördagsmorgonen bar det av i räser bilen =)

Kristoffers beauty



Framme på ett kick, så blev de till att hälsa på alla nya ansikten.Vi skulle götta oss på en båt medans alla andra åkte runt i sina fina bilar. Hur bra som helst, vi satt och njöt av utsikten sportbilar samtidigt som vi drack öl. Medans de andra som körde va tvugna att va nyktra =P Hahaha... Så här såg båten ut som vi låg på.



Jag tog lite bilder när folk hoppade i vattnet också. Kolla här ska ni få se... =)

Kristoffer hoppar:



igen:



o igen =P



Sen finns de ju dom som försöker gå på vatten =) Bra försök iaf Tobias.



Här är Ted, han som är ägaren för båten:



Jimmy, han gick också i samma klass som mig på lågstadiet =)



Persson



Jag tog väldigt dåligt med bilder framåt senkvällen och natten. Men om vi säger så här, ingen sov mer är ett par timmar den natten =P Helt sjuk helg verkligen. Luftmadrassen jag sov på va de hål i, så de va inte mycket till luft. Med tanke på att vi sov mitt i stan så va de inte direkt lugnt och tyst heller =P Jobbigt läge när man ska upp o köra dagen efter. Vi va tvunga att åka senare än planerat. Sen gjorde jag de visst värre, för när vi väl planerade att ta oss hem så hade jag visst lämnat stereon på. Så bilen startade inte =P haha, batteritorsk. Dålig tajming.

När vi väl fått igång bilen så va de nog tur att vissa av oss inte drack lika mycket som andra. För baksmällan som Persson fick va nog inte att leka med =P Kolla in vettja ;)



Vi tog en liten sväng ut med båten också innan vi planerade hemfärd. Ser de gött ut eller? ;)



Piratflagga införskaffade vi också på lördagen. Lite väl lång stång kanske?



Snyggaste glasögonen iaf! Synd bara att man inte får använda sina egna när de är sol =P



Jimmy och Kristoffer försöker pigga upp sig dagen efter med ett dopp.



eller två



Det är sånna här dagar som gör att man lever längre =) Bara njuter av livet. Lite avundsjuka blir ni allt? ;)

När jag till slut kom hem, han jag inte riktigt till sista firandet av nationaldagen heller. Jag fick helt enkelt se på alla duktiga drilltjejer när de dansade =) De va sista uppträdandet innan sommarens uppehåll. O de va jätte duktiga!

Sommar o sol, gröna ängar och hav. Bara njut så länge de varar!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Best weekend ever! =)

2010-06-25 @ 14:23:24
Postat av: Zandra

Fan jag som undrat när sommaren ska komma..men på bilderna ser jag ju att den anlänt..men inte riktigt till Kleverud, men till helgen tror jag det blir lite värme här med:) Ser iaf ut som det va attans kul ni hade! Kram

2010-06-30 @ 16:25:32
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0