Hej o hå... =P

10-06-24

Jösses vad tiden går fort när man har roligt. Nu va de bra länge sen jag skrev här. Jäkligt dumt, för allt jag ska skriva om bara lägger sig på hög. =P Men jag är ledig hela helgen så jag tänkte hinna med allt på tre dagar=)

Helgen den 22-23/5 va jag och Linda och hälsade på Sarah/Serena i sthlm =) Hur j*vla roligt som helst.
Sarah va påväg hem från sin danstour runt sverige. Tanken va att jag och Linda skulle möta upp henne kl 23.30 på telefonplan. Och med vårat lokalsinne så kom vi fram med bara 5 min försening =) Ganksa bra gjort måste jag säga =) Vi tog oss till Robins lägenhet. De är Sarahs pojkvän. Hur trevlig kille som helst! Mycket bra val Sarah =)

Vi gick och la oss ganska snart efter att vi fått iordning sängar och grejer.

På lördagen så gick vi upp för att åka till ett cafe som servera frukost. Helt sjukt bra ställe. De kostade bara 65:- för en hel frukostbuffe. O man fick allt! Där skulle jag äta varje dag om jag bodde i sthlm. =)

Vi fortsatte dagen med att sola i en av alla parker som finns i sthlm. Vi hade bästa sommarvädret, så de va helt sjuk bra dag vi åkte upp på. När eftermiddagen började närma sig, satt vi på en restaurang ute i vattnet och tog några pilsner och planerade kvällen. Det skulle bli musicquiz och grillning hos grannen nedanför. Kan de bli bättre? =)

Tyvärr glömde jag kameran när vi åkte ut så de blev inga fina sommarbilder. Men ni får föreställa er hur bra vi hade de =)

Frammåt sena kvällen tog vi tunnelbanan till pubarna. Vi gick in på Bonden, som va ett litet och mysigt party ställe. Dit kommer folk som klär sig i vad de känner för. =) Perfekt för en som mig =)
Men för att inte vara tråkig, så provade vi även att gå ut på stureplan. Där man va tvungen att ha kostym för att komma in. Snacka om stelt och tråkigt. Ne, nästa gång jag går ut i sthlm så får de bli bonden =D

De va sthlm i korthet. =P Vi hade hur som haver en mycket bra helg! Kram på sig Sarah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0