Grillkväll på tors väg...

10-06-24

Den 1 Juni va en mycket varm och härlig sommardag. Så varför inte passa på att ta en öl i solen och grilla lite? =)

Jag slutade jobbet 14.30 och strax efter de kom Kristoffer på en kaffe. =) Första gången som vi umgås faktiskt. För er som inte vet så har han och jag gått i samma klass på lågstadiet och nu bor vi visst grannar =)

Framåt eftermiddagen kom Peter, Linda och Kimmo för att grilla lite =) Finns de något bättre än att sitta i solen, med en öl i handen och äta grillat? Jag tror inte de asså. Svenska sommaren är allt bra ändå =)

Här är Kristoffer, Kimmo och Peter



Linda =)



Det va en mycket trevlig kväll, synd bara att man behöver jobba på sommaren =P Så man behöver gå upp tidigt. Men men... Vad gör man inte =) Det va mycket roligt att ni kom förbi tycker jag. Det får vi göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0