Midsommar...

2010-07-12

På midsommar så va planerna att fira dagen hos Patrik i långebo. Vid 14 tiden samlades vi ett gott gäng för att börja med mat och midsommarkransar =)

Janssonen skjutsades in i ugnen köttbullarna stektes febrilt och gräslöken häldes ut på golvet =P

potatisen skalades



Och skivades



Tur de fanns de som kunde göra kransar =) Jag insåg redan dagen innan att jag va kass på de. Så ida fick göra en till mig =P



Resultatet =)



Kolla in söta paret



Här har vi kommit i ordning vid matbordet =P

Frammåt eftermiddagen blev de volleyboll







Frammåt kvällen grillade vi god mat för att äta åter igen =P Man gick ju inte direkt hungrig den dagen =P

Jag tror vi kom i säng vid 3. Ganska lagom kan jag tycka =)

Kommentarer
Postat av: Victoreli

This is a very good site. Thank you.

2011-05-09 @ 12:31:41
URL: http://victoreli.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0