Kortfattat....

2010-07-12

Nu har jag varit borta från bloggen alldelles för länge igen =P Så nu har jag massa att ta igen. Men jag kör lite kortfattat.

En regnig dag i juni, på Torbjörn Moqvists födelsedag, va de dags för den årliga brännbollen. Jag va själv inte med och spela, utan jag satt och tog kort på snyggingarna istället =)

Julia va redo med sitt rosa paraply, för att vara domare till båda lagen.



Kan de va så att Torbjörn missar denna bollen =P



Emmas stil diggar jag =)



Mathias fick in riktigt bra skott. Kolla hur seriös han ser ut.



Andreas är mer inne på golf stilen. Står man inte så då?



Ser inte riktigt ut som Mikael träffar bollen heller =P



Robin, ja a. Vad säger man...



Kristoffer är en jävel på att kasta iaf =)



Trots regnet så fick de spelat klart. Vem som vann de håller vi nog hemligt ;) På kvällen blev de party för de flesta och köra bil för min del =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0