Kanalyran....

2010-07-19

Jag har ju varit på kanalyran för ett par veckor sedan. O de va mycket trevligt. Jag började med att följa med Stoffe till Kerstins camping för att kolla in läget hos goldwing grabbarna. =) Stoffes pappa va där och en hel hög med folk som kör Goldwing. Det va grillning och lotteri spel.

Efter att vi hade vunnit lite på lotteriet och fått i oss lite gott att dricka, så blev vi hämtade av Hinken, Patrik och robin för att bege oss in till Mellerud på en förfest. Lite så häår såg de ut på den festen. =)



kolla in sötisen



Och coolingarna =)



Detta är Johanna som hade förfesten.



Vi va där ett tag för att senare gå in till kanalyran. Där på torget stod öltältet med liveband och en bar. Jag fick träffat lite folk som jag kände också vilket va väldigt roligt. =) Som jag inte sett på ett tag. Synd bara att allt stängde tidigt. Inte för att jag minns vilken tid de va =P Men jag vet att jag lätt kunde ha stannat längre =) Haha...

En minnesvärd kväll igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0