Bingolotto

2010-07-12

Som de flesta redan vet så pratade jag med Lotta på bingolotto här för ett par månader sedan. Jag vann lite pengar vilket gjorde gott i resekassan. =)
Jag kände då också att det hade varit skoj att få komma ner till gbg och se hur ett program går till. Jag bokade tre platser och åkte ner på säsongsavslutningen för den här våren. De va riktigt roligt måste jag säga. Grym stämning i publiken och Lotta som va på topp humör gjorde de ännu bättre.

Gästerna den kvällen va Electric banana band och Ola. En höjadre för alla barn =P

Här har vi Lotta redo för sin första vinnare.



Lite uppvärmning med tarzan o banarne



Lotta och Ola sjunger in sommaren



Barnen sjunger idas sommarvisa =)



Efter 2.5 timme va programmet slut och nästan alla i programmet åkte hem utan vinst kändes de som. De va bara en som ropade bingo under tiden vi spelade =P Men vi hade roligt ändå =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså du kollade på Bingolotto! Fasen vad skoj :) Alltid kul att komma till en livesändning ju! Synd du inte vann! :)

2010-07-15 @ 12:51:54
URL: http://lindaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0