Ledig...

10-01-25

Wow, idag är jag ledig. Va skönt! Att jobba tidigt många dagar i rad tar verkligen på en. De värsta är att de blir värre denna veckan. Men men, va gör man inte... Bättre att jobba mycket än att inte ha ngt jobb alls =)

I helgen förutom att jobba så har jag passat mamma och pappas katter. De har ju en liten plutt i huset nu också. Super go verkligen. Och inte nog med de, jag och några till har suttit och lanat lite lördag och söndag. De va skoj att ni ville komma och spela. De kan jag lova att Millan (katten) tyckte också =) Till och med hon spelade lite Diablo2 =) Fast så fort hon gick ur stan så dog hon =P Lite svårt att veta hur man ska göra som katt =P

Jag har haft en jätte bra helg iaf =) De hoppas jag att alla andra också haft =)

Idag ska jag till drillen =) Imorn ska jag och Julia prova på Linedance tänkte vi, och snart så hoppas jag på att vi ska börja bugga också =) Men vi måste få med killar. Jag har kanske fixat en, så nu är de bara två kvar =P Julia och Madde måste få med sig ett par också annars får vi inte vara med på kursen =( Så kom igen nu killar. Jag vet att ni vill börja =)

Idag är de löning för många också. Ut och shoppa med er =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0