Katt och hund

10-02-03

Nu sitter jag här åter igen sjuk. De är då jag passar på att skriva lite i bloggen. Ett bra sätt att förgylla dagen =)

De som har hänt de sista är att jag har passat huset och katterna hemma hos mamma och pappa. Jag insåg verkligen då att jag är allergiskt mot katter =(

Millan, Blossom och Toulouse låg iof i sängen med mig, men ändå. Jag fick röda ögon och de kliade som tusan på kroppen och jag nös. Jag tror de är tillräckligt med bevis för att jag ska vara allergisk. Men inte tillräckligt för att jag ska sluta umgås med katter =)

Millan hade perfekta platsen också. Vi va ett litet gäng som satt och lirade DiabloII och då ville såklart Millan vara i centrum. Så när hon inte gick på tangentborden och lekte med pekaren på skärmen så låg hon och sov i en skål mitt på bordet =P Så här såg de ut..



Det såg otroligt nog rätt så bekvämt ut. Glasskålen va lite formad efter hur hon låg, så de såg rätt gött ut =P

På söndag eftermiddag kom päronen hem och hade med sig semlor till alla oss som va där =) Gud va snällt =) Dom va super goda också måste jag säga!!! Mumma!

Vad som har hänt efter de är inte så mö. Jag ock julia har varit på prova på Linedance. Jag tror inte de va så mycket för henne. Hon längtade mest tillbaka till buggen =) Så de är ju tur att vi ska börja där på söndag =)

Sen har jag mest jobbat faktiskt. Dag ut och dag in...

Men, i fredags gjorde jag ngt skoj =) Jag följde med peter till Skillingaryd och hämtade en hund. Super gullig!!! Hunden och Peter fastnade för varann med en gång. De va nog menat att de skulle bli dom =) På vägen hem så fick hon ett namn. Milla... Jag vet, de låter som min mammas katt. Fast Peter kom på detta namnet själv och tänkte inte på Millan då. Utan De han ville få fram va ett kort och lätt namn att säga. Och det är ju Milla =)
Se själva vad söt hon är =)



Det är en blandning mellan Border collie och Samojed.

Ja de är väl de som har hänt. =P Nu ska jag nog ta och lägga lite patians. Eller hur de stavas =P See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0