Kalas =)

10-02-11

I helgen som va så satt jag och några till hemma hos Robert och lanade. =) Vi spelade DiabloII för ovanlighetens skull =P O vet ni vad?! Ganska stort faktiskt =P För första gången i mitt liv så har jag varvat de. De är inte alla som gjort =) Så jag är ritkigt nöjd med helgen. Skönt att vara ledig från fredag eftermiddag till måndag eftermiddag också. Riktig lång helg =D

Igår va jag på kalas =) Nicole fyllde fyra år. Så jag och familjen Karlsson va där och åt mycket god tårta med fyra ljus på. Nicole fick som vanligt massa presenter =) De är lätt att handla till en sån grym tjej som hon är =)
Bara de att en av presenterna som hon fick av mig va en Fifi film. Men när vi skulle se på den så funkade den inte. =( Här har man egagerat sig och beställt den från internet och så funkar den inte. Halva skivan va skadad. Så de får bli retur på den. =( Tråkigt!!!

Här kommer lite bilder från kalaset =)

Nicole med tårtan



Peter



Sofia och Nils



Milla



Nova och Milla



Nova



På kalas så är alla välkomna människor som djur =) Och de klart att djuren ska få vara med på kort. Men Niquita och Mynta ville visst inte. Dom försvann när jag försökte ta kort. De va även lite annat folk som gömde sig undan. Men min kamera kom nog fram lite sent på kalaset också =P

Annars har de inte hänt så mö sens sist. I helgen blir de jobb för min del. Tänkte faktiskt städa lite hemma nu =)
See you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0