Grr... Ett MÅSTE!!!!!!

10-02-03

Asså shit... Är de nån gång hjärtat klappar alldelles för fort, ögonen inte kan slitas från vad man ser, hakan åker ner till golvet eller man bara kommer på en gång så är de när man ser de här!!! Jag höll på att bli tokig när jag satt och kollade på Afonbladets hemsida. När denna kommer ut då finns de ingen som kan stoppa mig!!!

http://www.aftonbladet.se/kampanj/volvo/article5541279.ab?service=galleryFlash

Den som inte känner något av de jag just gjorde måste de va något fel på.....

Det är så jag tappar ord i munnen. Det blir för många ord på samma gång så inget kommer fram. Men jag säger bara de... WOW, Grrrr, "dreggel"....

Kommentarer
Postat av: Julia

haha. vrf blir jag inte förvånad :P Bara att spara och köpa ! hehe.

Ja, linedancen var ju en utmaning, iaf forts. 1. Men vi kanske kan försöka oss på det igen, inte nästa vecka, men kanske nästa igen när kursen äntligen slut :D Då har jag ett liv igen !!

2010-02-03 @ 20:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0