Frukost, bästa målet på dagen!

10-02-18

Var man än äter frukost så är de verkligen de bästa målet på dagen! Man är alltid hungrig och de finns så mycket att välja på. Sen finns de ingen annan som kan välja vad man ska äta, utan man äter alltid de som man tycker är gott. Ah, jag älskar frukost =)

I måndags va jag och 6 pers från Ronnum och kollade på farsan. De va en småmysig film. Den va rolig, men inte så där rolig så man satt och skrattade tills man dog. Men den va bra. Rolig och mysig i ett. Tanken va egentligen att vi skulle bowla, men Buddys va stängt och de andra två bowlinghallarna som fanns att välja på va fullt.

Men igår däremot, då blev de bowling. De va skoj. De gick inte jätte bra men inte heller jätte dåligt =) Jag kom trea av 7 pers eller nått sånt. Och de där målet som de flesta har med att klara över 100 på varje omgång, de klarade jag också. =) Så de känns bra. Tänkte visa ngn bild ifrån igår också.

Här har vi Josefin, Tobias och Joel



Och Malin



Emelie



Heli, spelade inte dock men vad med och kolla iaf =)



Förlåt Calle, men mina bilder på dig visar bara dina kallingar och de vill jag inte lägga ut här =P

Annars va de nog alla som va med. =) Josefin har visst spelat bowling i x antal år så hon vann ganska överlägset =)

Idag ska jag jobba i receptionen och imorn blir de städa duschar igen =P Nu måste jag dra mig... Kramkram

Kommentarer
Postat av: charlotte

Mingel, dricka och trevligt sällskap!!



Varmt välkommen på inflyttningsfest hos mig Lördag 6 mars kl 19:00. Vi startar hos mig ochså får vi se vart det bär av under kvällens gång.

Tag med egen dricka.

Snacks står jag för.



TEMA: blomma! Dvs..du kan klä ut dig till en blomma,ha en blommig tröja eller bara en blomma i håret eller på slipsen.

Men en blomma är din inträdesbiljett (kan man säga) ler



OBS!!

O.S.A. Onsdag 3 mars!!!



2010-02-21 @ 17:56:23
Postat av: Linda

check it out =)

2010-03-02 @ 10:43:34
URL: http://lindaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0