Vad gör man på nyårsafton?

10-12-30

Här sitter jag dagen innan nyårsafton och har inga planer inför imorgon. Helt osant är de också att bussbolaget kommer att va i strejk hela nyår. Så de går inga bussar någonstans. Jag och Julia hade som plan att åka till Noosa för att gå ut på någon nattklubb. Men de sket sig rätt gött när vi fick höra att de inte går bussar och taxin är tydligen inte att prata på. Jag försökte boka förut, men de går inte ens idag att komma fram på linjen till dom.
Här är vi i Australien och vet inte vad vi ska göra på nyårsslaget. Jag tänker inte jobba iaf, de är en sak som är säker! Jag åker inte utomlands för att jobba på de speciella tider man alltid måste jobba hemma. Så vi får väl se vad som händer.

Jag har iaf fått jobb hos Mia och Shawn i deras cafe. Jag kommer att jobba mornar måndag, onsdag, torsdag och fredag framöver. Jag lovade även ägarna till detta hotellet som vi bor på att jobba alla helger så vi får väl se om de blir någon ledig tid över =P Men mycket bra att de finns jobb iaf. De är en sak som är säker! =)

Ne, nu får jag nog ta o lägga mig om jag ska upp och jobba imorn bitti =)

God natt på er och gott nytt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0