Shit va kul =)

10-12-08

Nu har jag och Julia varit pa Seaworld oc traffat de sma sotingarna. Hur goa ar inte delfiner da? Helt kar! Jag har dock inga bilder pa mig med delfinen, fick inte ha med kamera in till omradet. Daremot sa tog dom kort sa jag har ett riktigt foto pa oss nar vi haller i varann jag och delfinen =) De enda kortet jag har ar pa mig innan...



Efter att vi haft varan livs upplevelse sa gick vi vidare i parken for att se vad de fanns mer for djur.













De hade en mycket bra sjolejon show. Vem tror ni att poliserna letar efter har? =P





aven en mycket bra delfin show fick vi se









Det va en mycket bra dag, men lite sol och mycket regn. =P Men jag vet inte riktigt om de va vart 75 dollar att overhuvudtaget fa komma in i parken. Sen va de saklart ytterliggare 225 dollar for att traffa delfinerna. Och sa fick man ju inte ha med sig nagra saker varken till delfinerna eller till de fa attraktionerna som va oppna, sa ytterliggare 10 dollar for ett skap att lasa in allt i. Maten kostade dubbelt sa mycket for dubbelt sa lite. Men men, en bra dag anda. =)

Idag ar de soligt och fint, sa just nu ligger jag ute pa bakongen och har de gott. Hur gar de for er hemma? Nagon snoangel gjord an? =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Nope, ingen snöängel ännu :)

Synd ni inte fick ta med er kameran in. Hade ju vart kul o se såklart. Men får se på det fotot du fick där sen istället :)

Hehe, den där isbjörnen ser ganska förtvivlad ut måste jag säga :p

Fina kort iallafall!

kraaam!

2010-12-08 @ 10:35:20
Postat av: Kristoffer

Om inte annat så har du kort i huvudet som då kommer komma ihååg lääänge! =) Bara det är ju hur grymt som helst att berätta för barnbarnen! ;)

2010-12-08 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0