NSW - QLD

10-12-04

Från New south wales till Queensland

Vi åkte som sagt till Port Maquire och där stannade vi i en natt. Vi hade jätte fint väder och bara glassa i solen vid vattnet i två dagar =)



Hur gött som helst, tydligen skulle de finns delfiner här, men vi såg inte en enda =(

Sen måste jag visa en sak som påminde mig väldigt mycket om hemma. Nästan så jag började gråta när jag såg dessa.



Mina va dock snyggare, mattare o så. Men oj vad jag saknar min bil.

Sen har folk velat att jag ska lägga ut bilder på mig när jag har mina nya kläder. Jag har ett kort på min med klänningen som är lite halvmörkt, men iaf.



Stranden i Byron bay. Här va de fullt av ungdomar i 17 & 18 års åldern som har tagit studenten. Väldigt fin strand och varmt och gott. Såklart så brände sig Julia även här =P Haha...



Sen har vi hostelet vi bodde på i Byron Bay. Helt okej får jag säga. Mycket plats för alla och stort kök. Många duschar och toaletter. Sen hade de storstädning av allting på morgonen när alla sov. Mycket bättre än många andra hostel vi bott på.





För att hålla sig vid liv här nere i värmen så får man köpa mycket vätska att dricka. Kan bli långtråkigt med vatten o då är bästa knepen en sån här =)



Jag har köpt en sak till =P Jag hade faktiskt planerat att köpa denna innan, bara de att jag ville inte gå och bära på allt så därför har jag väntat. Som tur va, för när jag gick ut här om dagen och fördrev tiden med att kolla i affärer, så va de rea på dom. Jag har inget kort på mina nya vita jätte fina Hörlurar än, men de kommer nog de med =) Jag behöver dom när jag lyssnar på musik i mobilen och så när jag pratar med folk på skype. Nu har jag och Julia snart var sin dator att sitta vid. Då kan vi passa på att prata med folk samtidigt istället för att vänta på varann. Hur bra som helst.

Ne de va väl de för nu. Här på Guld kusten regnar det väldigt mycket. Vi hade två soliga dagar när vi kom, men efter de så har de bara regnat ständigt. Men men, skulle de hindra mig från att gå ut? Haha... Ne, de är ju inget snökaos direkt ;)


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Underbart vacker klänning Malena! Jätte fin verkligen!! Håller med dig om fälgarna med dinna vart fan snyggare, dock gillar jag slitsningen i skiva! Racing=))

2010-12-04 @ 13:26:53
Postat av: Peter Eriksson

ser jävla gött ut där! och va Het du är på bryggan :D



(btw, drick inte för mycket XoX Energi drink :P inte bra för dig)

2010-12-05 @ 03:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0