Grattis Alice!

10-12-09

Nu har vi äntligen fått sol. De började lite smått i tisdags på morgonen när vi åkte till Seaworld. Igår höll de i sig fram till på sena eftermiddagen. Idag är de fortfarande strålande sol och klockan är halv sex på kvällen.

Så idag har vi passat på att vara på stranden. Vilket va väldigt gott. För utom, jag antar att ni kan gissa vad som har hänt =P Jo då, hon har gjort de igen. Julia har bränt sig. Man tror ju att tillslut borde hon bli bara brun. Men inte då. Det finns alltid ställen som hon inte har solat på som är extra känsligt. Hela Julias kropp va insmörjd, från topp till tå. Så det hade inget med de att göra. Utan hennes mage och överdelen av benen som hon har haft byxer på förrut va lite smått vitare än resten av kroppen. Så efter ett par timmars solning så valde vi att gå till ett cafe. Trodde att vi båda hade klarat oss denna gången. Men när vi kom hem insåg vi att ne e, inte denna gången heller. De värsta är att det blir värre och värre för varje gång. Sist gång hade hon blåsor på ryggen, men klagade ändå inte jätte mycket på hur ont de gjorde. Men denna gången kan hon inte göra någonting. Inte sitta eller böja sig. Inte ha några kläder som sitter tajt på. Så de ska bli väldigt intressant hur detta utvecklar sig om ett par dagar.

Men jag gillar solen. Jag fick knappt ett märke efter solningen. =P Lite tråkigt kan jag tycka, men jag har väl fått nån tendens åt färg iaf. =)

Grattis världens sötaste 2 åring på din dag idag! Moster tänker på dig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0