Telephone

10-04-15

Är det något som har sett den nya musikvideon med Lady Gaga och Beyoncé??? Det är en riktigt konstig video måste jag säga... Inte den bästa utstyrseln gaga har haft på sig heller. Annars gillar jag faktiskt hennes videor och klädval. Men då va nog Beyoncé snyggare även om hon har försökt härma gaga ganska mycket. Iof så vet jag inte om Beyoncé kan va ful. Hon är så grymt snygg bara som hon är.

Jag tänkte jag skulle visa vad som kan hända om folk "råkar" skotta ner ton med snö på en hyresgästs möbler och sen ta en grävare och köra rätt in i allt.




De har nämligen hänt mig, men nu kommer jag väl att få nya möbler iaf =)

Sen va jag hos min syster Malin här om veckan. Det skulle va Mary Kay party. En gammaldrillexpert från dessa trakter va de som skulle hålla i homepartyt. Mycket trevligt!!!

Eftersom jag och Jessica åkte gemensamt till och från Malin, fick vi pratat mycket gammalt och nytt =) Så det va också rikigt skoj.

Jag tog inte så jätte mycket bilder faktiskt, men söta Alice fick allt vara med som vanligt =)  Och lite kort på deras fina hus =)

Här är Kapten Sparrow =) Malin och Anders nya katt.



Lilla Alice som blivit jätte stor =)



Deras fina sovrum



Vardagsrummet



På slutet när vi alla skulle beställa massa saker, så bjöd Malin på massa gotta hembakt bröd och hemma gjorda muffis. Jag vet att brödet är de receptet som Mia har skickat från Australien. Mumma!!! Muffinsarna däremot va med ananas i och de hade nog Malin eget recept på. För de har jag inte ätit förut. Men oj va gott allt va.

Sen åkte vi alla hem och den som va mest nöjd efter kvällen va nog Malin. För hon fyller snart år vilket innebar att hon önskade sig allt hon ville ha. Så för henne blev de gratis =P Vissa har de bra =)

I helgen som va så skulle egentligen jag och Zandra åkt till Karlstad och relaxat. Men de fick bli en annan helg. Så jag drog till Lidköping istället =) Hälsade på våra föredetta pratikanter på Ronnum =) Malin och Josefin. Sånna trevliga och roliga människor växer inte på träd. De säger jag bara!!! Vi spelade spel hela kvällen. Jag tror vi kom i säng efter tre på natten nån ggn. De va riktigt skoj att få komma dit =)
Bilderna jag tog i Lidköping blev bara massa pyjamas kort med tandborsten i munnen så de visar jag inte här tyvärr ;) Men skoj hade vi iaf =)


I söndags va den sista buggsöndagen. Då är nu buggkursen slut som jag och Julia åkte till. Och på vägen hem tyckte hon att jag skulle ha grillpartyn på min baksida. Va bra sa jag, jag har ju inte ens några möbler som är dugliga att sitta på. Så ne, de får vänta...
Men på Måndagen sa Andreas att till mig att nu när de är så fint väder så får du allt ordna en grill kväll!!!

Så ja, vad ska man göra. De klart man får passa på att vara hos mig när folk tjatar så =P Hehe... De är ju enda gången man faktiskt får plats lite mer folk hos mig. På sommaren när man kan sitta ute. Så på Tisdag eftermiddag ringde jag runt och frågade folk om de ville komma. O de va nog inte en enda som sa nej. =) Weho...

Men då slog de mig... Jag har ju bara en plutt grill. och vi skulle ju ändå bli några stycken. Shit, jag måste åka och köpa en grill till. Iväg till Överby och där hittade jag en som va näst intill likadan som min. Perfekt. 240 kr, grymt, det är de lätt värt. Köpte den och drog till Maxi för att köpa all mat. Sen va de bara att rusa hem igen. Haha, bara de att när jag kommer hem hade folk redan kommit. Ops...

Jaja, det blev en ritkigt lyckad kväll iaf =) Tycker åtminstonde jag =) Jag har ett par bilder på de också.





Ida va med också, men jag vet inte om jag får lägga upp bilden på henne. Jag fick bara en och de är på bara henne. Jätte fin dock, men jag vet att hon är lite känslig. Vad säger du Ida?

Här är iaf Robin som försöker träna lite =P



Annars har de väl inte hänt så mycket i mitt liv de senaste =P Nu ska de börja regna igen så då blir de väl ingen mer grillning på ett tag. =(

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, va söt du är Malena :P



Lägg du upp.. man får väll härda ut när man umgås med dig :D

2010-04-15 @ 21:28:26
Postat av: Julia

Snäll du är som tycker att det går bra för mig i baren :D Det blir säkert att jag jobbar extra där om dom vill i sommar. Måste nog tacka nej till trägårn i Uddevalla, och det känns inte så roligt.. :( Måste ju snacka med dom ngn gång iaf, jag är ju ganska bra på att skjuta upp saker och ting :P haha.

2010-04-26 @ 10:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0