Kalas för Zandra....

10-04-09

Usch de här är pinsamt. Jag har ju inte skrivit på asaremega länge nu. O hur länge sen är de inte Zandra hade kalas lixom... Hon fyllde den 15 mars så de va ett tag sen. =P

Iaf, jag åkte till Zandra på dagen nån gång för att vara där och fira henne hela dagen. Både på öppet hus kalaset och vänner kalaset på kvällen. =) Jag gillar att vara hos dom. =) Nicole och Nils som är bland de goaste barnen jag träffat. Så bara där har jag och göra hela dagen =P Sen har vi ju min underbara vän Zandra som fyllde 25 bast. Och har allt man kan drömma om. Villa, Volvo och inte bara en hund utan två, till och med snart tre. =) En katt, en häst, två helt underbara barn, en snygg kille ;) och är inte bara sambo, utan också förlovade. Ja a, vad mer kan man önska?

Avundsjuk? Jag? Haha, ne hur kan ni tro de.... *hrm*

Jaja, för att återgå till kalaset.... =P

Här har vi fösta bilden jag tog när jag kom och de är söta Nicole..



Och glada Nils



De va en del gäster med på kalaset, men jag visar nog inte alla. Eftersom jag tar mest närbilder så skulle det bli väldigt många bilder och lägga upp här =P Här har vi iaf Peter som ställer ut sig i hans snygga pose =)



Sen har vi själva födelsedags "barnet" =)



Nicole och Nils va väldigt svåra att få med på kort båda två samtidigt utan att det blev suddigt på bilden =P Men här är ett av de bättre försöken iaf =)



Zandra som fotomodell =)



Sen måste man ju leka lite med kameran också. Jag har lite häftiga bilder på när vi hoppar och tar bilden uppe i luften. Kolla in dessa =)





Vi fick till och med Ingvar =)



Niquita hoppar, men är nog mer intresserad av bollen än att vara med på kort



Sen fick Johan ta ett när jag, Zandra och Nicole hoppade. Coolt va =)



Lite suddigt dock, men grymt annars ;)

Frammåt kvällen så hade personerna bytts ut. Från släkt till vänner och Zandra hade gjort en liten make over =) Kolla in snyggingen!!!



Zandras kompis Maja var där med hennes kille och så här såg dom ut.





Jag hade aldrig träffat detta paret innan, men de gjorde bra intryck måste jag säga. Riktigt trevliga verkar de vara!

Sen va Patrik och Sofia med. Sofias kort blev riktigt bra. =) Titta själva...



Jag fick en rätt grym bild på Mynta. =) Visst ser hon grym ut?



Veronica och Niklas var också där. Gamla Vargönbor =)



Jag fick inte riktigt bild på alla som va där men Johan Hermansson och hans brud va där, också trevliga människor. Renate och Markus va där och Renate är dotter till Patrik. En snygg tjej i sin bästa ålder om jag får säga mitt =) Markus vet jag inte så mycket om, har inte träffat han så mö.

Det va en mycket roande dag. Och jag tror att Zandra va nöjd med sina presenter också =)

Jag glömde ju visa den goda efter rätten =) Vi åt en mycket god smörgåstårta först och sen fick vi hemmagjort kladd kaka. Finns de ngt bättre än hemma gjorda kakor? Kolla in denna mumsbit.



Ah vad god den va!!!

Nu nu ska jag ut och byta till sommardäck och tvätta min bil. Vi får väl se om jag hinner lägga ut ngt mer inlägg idag. Annars kanske de blir mer imorn.. Jag har som sagt lite att ta igen =P

Kram på er alla!!! Nu kommer våren =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0