Grattis till alla...

10-04-29

Det är så många som fyller år idag, de tråkiga är att när man slutar skolan och lämnar större delen av sina vänner för man hamnar på olika håll, så glömmer man bort hälften. Men de som jag inte glömt bort är min syster Malin som fyller jämnt idag =) Och min vän Sarah. Eller ja, för mig är du alltid Sarah, Serena som jag hör ibland blev du när du flyttade till storstaden och efter de har vi inte hunnit med att umgås så mycket. Så a, grattis till er!

De som har hänt mig de senaste är väl inte så mö. Jobbet vill jag inte prata om.

Drillen har börjat ute igen. Och jag är faktiskt med igen. Tor de eller ej, men jag är flaggflicka nu. =P De är de enda som jag inte varit, så de va väl på tiden. =P

Ne, nu måste jag göra iordning mig. Ska för ovanligheten tillbaka till jobbet snart. AH.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0