Sondag...

09-09-28

Ni har ju redan hort hur dagen borjade. De va ambulans, besok pa sjukhuset, ater hemma.

De Mia gjorde under hela dagen va att ligga i sangen. Hon sov och at lite och sov annu mer. De ar enda sattet att forsoka fa smartan att minska.

Pa eftermiddagen akte jag, Tania och Alex till ett litet shoppingstalle. De va ju sondag sa endast tre kladaffarer va oppna. Alltid natt, men inget hittade vi for de. Jag sag dock min forsta kackellacka. Bla.... Sa har sag den ut.



Sen va de lunchdags, och denna gangen tog jag faktiskt kort pa min mat. De va inte mycket pa menyn som jag kande for men denna "grona" maten blev de for min del =P



Och sa har vi ju de sota paret Alex och Tania igen, tillsammans =)



Efter maten akte vi hem. Frammat kvallen sa kom hela familjen och at indisk mat har hemma. Sen va de bara att ga till sangen igen. Alex och Tania skulle hem igen pa mandag morgon sa vi fick saga hejda till dom redan pa kvallen. Alex kommer daremot tillbaka pa onsdag igen =)

Ha de bra mandag tillbaka till jobbet. ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Usch vad tråkigt, men vi får hoppas att mia blir mycket bättre med tiden.

2009-09-28 @ 06:39:42
Postat av: Mamma Fock

Hej mina små tjejer! Hur är det med Mia idag? Lite orolig faktiskt. Gott att du finns hos henne Malena. Ja, som sagt nu är det en veckas jobb igen. Höststormarna håller i sig. Kramis och ha det så gott. Hälsa alla från mami.

2009-09-28 @ 07:16:43
URL: http://fock.blogg.se/
Postat av: Zandra

Fy, va obehagligt!!!

Hoppas Mia snart blir helt okej!

Ha det gott i värmen;-)

Kram

ps. Jag har kommit på en gryyyym grej till vårat sovrum=)ds

2009-09-28 @ 08:42:15
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0