Sommar o sol.

09-09-01

"Nu är de sommar nu är de sol, nu är lilla jag uti hagen..."

Äntligen lite sol och värme. Jag älskar det här. =)
Igår planerade jag och Julia som sagt skidresa. O vi lyckades ganska bra måste jag säga. Vi hittade ett bra och billigt ställe. Så nu är de faktiskt bokat två stycken 20 bädds stugor. =D Någon som vill med? Hör av er innan söndagen 6/9 vettja.
Efter de så dansade vi på min dansmatta och spelade lite Wii sports =) Mycket roligare att vara två måste jag säga ;)

Idag har jag jobbat. Ovanligt va? =P Slutade när jag egentligen ska sluta, kl 14.00. De va faktiskt ovanligt. Sen så åkte jag och Lotta in till vbg för att hon skulle köpa buss kort. Hon börjar ju skolan imorn. Vi höll oss ganska sysselsatta under vägen dit och hem måste jag säga =) Lotta ska nu snart ta körkort. Då måste man kunna trafikregler och skyltar. Så vi gick helt enkelt igenom alla skyltar vi såg. Jag tog till o med Några extra svängar för att hitta fler. Så nu har hon nog sett mer av vbg än någonsin tidigare =P

Väl hemma så kom min pappa för att fixa lite på min terass. De va ju himla bra. Då fick jag rensat i rabatten samtidigt. Så nu sitter de uppe lite skydd, lixom som en gräns till min tomt. Super fint blev de. Tack pappa!

Nu ska jag ut och läggamig i solen lite. Weho... Sen blir de väl sängen som vanligt... Solkramar på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0